Umetnine iz 16. stoletja katerih avtorja sta Vittore in Benedetto Carpaccio (Pokol nedolžnih otrok, Predstavitev v templju in Madona z otrokom na prestolu) sodijo v sam vrh likovne dediščine na slovenskem. Renesančne slike, ki sicer domujejo v koprski stolnici so trenutno v Restavratorskem centru ZVKDS na Oddelku za štafelajno slikarstvo kjer na slikah izvajamo konservatorsko-restavratorske posege.
Sliki Vittora Carpaccia Predstavitev v templju in Pokol nedolžnih otrok sta bili prvotno del orgelske omare, danes pa sta prezentirani ločeno.V letu 2010 je Restavratorski center ZVKDS v sodelovanju z tujimi strokovnjaki, ki delujejo v okviru mobilnega laboratorija MOLAB izvedel naravoslovne preiskave in določil metodo odstranjevanja starih neoriginalnih lakov. Sočasno z naravoslovnimi preiskavami so potekale tudi družboslovne študije. Izdelan je bil historiat o zgodovini orgel in zgodovinska primerjava slovenskih orgel s podobnimi v Italiji. Historiat za vse tri umentine nam je podal pomebne informacije o starih posegih v obliki fotografij in raznih zapisov. Najdeni dokumenti tvorijo kartoteko umentine, kjer so zabeleženi vsi pomembnejši dogodki, dejanja in nenazadnje tudi osebe, ki so bile v preteklosti povezane s slikami.

Konservatorsko -restavratorski posegi
V drugi polovici leta 2015 je Restavratorski center ZVKDS začel izvajati konservatorsko- restavratorske posege na vseh treh slikah. Ti so se začeli z odstranjevanjem površinske umazanije, sledilo je odstranjevanje neoriginalnih plasti. Stare retuše in neoriginalni laki so se tonsko močno spremenili ter negativno vplivali na estetsko dojemanje umetnin, zato smo se odločili, da jih skupaj s preslikavami odstranimo. Zaradi različnega časovnega nastanka so bile starejše retuše težje odstranljive. Pri ugotavljanju njihove odstranljivosti je bilo preizkušenih več tradicionalnih kot tudi novejših topilnih sredstev.
2.UV fluorescenca (UVF) nam pokaže razliko na površini slike med odstranjenim delom površinskih nečistoč (I), voščene paste (II) in lakom na osnovi naravne smole (III). Ne glede na odstranjeno plast pa so po celotni površini slike vidne retuše – vijolični madeži.
2. S pomočjo RTG posnetka smo razbrali ohranjenost barvne plasti pod preslikavo in vrsto obuvala.
3. Stanje slikovnih plasti po odstranitvi preslikave.
2. Celota med postopkom odstranjevanja neoriginalnih slojev (UVF).
2. Odstranjevanje ostankov neoriginalnih plasti.
2.Slika med odstranjevanjem neoriginalnih plasti (UVF).